Jesteś w » Strona główna » Manta » ROCKY 3 PRO (MSP95021) » Opinie
PLIKI COOKIES: Serwis używa cookies. Więcej informacji w regulaminie serwisu. OK (wyłącz komunikat)

Opinie smartfon Manta ROCKY 3 PRO (MSP95021)

(3.2 pkt)
Smartfon Manta ROCKY 3 PRO (MSP95021)
  • Ekran:
    1 pkt
  • Bateria:
    4 pkt
  • Jakość wykonania:
    1 pkt
  • Wyposażenie:
    5 pkt
  • Cena:
    5 pkt
Sortuj według: data ↑ | ocena | pomocność
    • (3.2 pkt)
      diyala
    • Data dodania: 2018-04-28 09:14:13
    • Nie polecam tego produktu Nie polecam tego produktu
    • Tekst ku przestrodze!!! Pewnie zostanie zaraz usunięty przez administratora, ale co tam.

      Na początku marca zostałam nieszczęśliwą posiadaczkę tego telefonu... Teraz stwierdzam, że zakup produktu firmy Manta to był błąd niewybaczalny. A mogłam kupić zwykłego poczciwego Samsunga X-cover.

      Ale do rzeczy. Miesiąc po zakupie telefon wysunął mi się z kieszeni bluzy i upadł na płytki na podłodze w kuchni. Efekt? Potłuczone szkło (a podobno takie wytrzymałe miało być, niby gorilla glass 4). W sieci RTV euro AGD odmówili przyjęcia telefonu do naprawy - uszkodzenie mechaniczne.

      Miła pani na infolinii manty poinformowała, że tak tak, wymieniają szybki, koszt pewnie coś ok 150-170 zł, mam przysłać telefon, to wycenią naprawę i poinformują o kosztach. Telefon wysłany 17.04, został odebrany przez serwis 19.04, i dzisiaj mail, który zwala człowieka z nóg, cyt.:

      "Dotyczy: model msp95021 / nr rewersu FLC87550 / RMA nr 420808
      Szanowni Państwo,
      Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Manta.
      Po zapoznaniu się ze sprawą, pragnę przedstawić stanowisko firmy w przedmiotowej sprawie.
      Naprawa niemożliwa. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do ponownego kontaktu.
      --
      Z poważaniem/Best Regards
      Dział Obsługi Klienta"

      Telefon na infolinię, znów miła Pani, odpowiedziała, że ustali co się da zrobić, i ponowny mail z serwisu:

      "Witam,
      Część do naprawy w chwili obecnej niedostępna.
      Czas oczekiwania na dostępność części nieokreślony.
      --
      Z poważaniem/Best Regards
      Dział Obsługi Klienta"

      Przepraszam bardzo, to jakiś żart? Pęknięta szybka w smartfonie (podobno segment premium w ofercie Manta), który kosztuje 700 zł (a nie 200) jest nie do naprawienia? To się dzieje naprawdę?? Co na to firma Manta?
    • Produkt posiadam od miesiąca
      • Ekran:
        1 pkt
      • Bateria:
        4 pkt
      • Jakość wykonania:
        1 pkt
      • Wyposażenie:
        5 pkt
      • Cena:
        5 pkt
    • Pomocność opinii: 1 pkt
      Czy opinia jest pomocna?
      Tak Nie
 
Copyright © 2018 Smartfonki.pl. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.
Powered by WMrecenzje