Tekst ku przestrodze!!! Pewnie zostanie zaraz usunięty przez administratora, ale co tam.
Na początku marca zostałam nieszczęśliwą posiadaczkę tego telefonu... Teraz stwierdzam, że zakup produktu firmy Manta to był błąd niewybaczalny. A mogłam kupić zwykłego poczciwego Samsunga X-cover.
Ale do rzeczy. Miesiąc po zakupie telefon wysunął mi się z kieszeni bluzy i upadł na płytki na podłodze w kuchni. Efekt? Potłuczone szkło (a podobno takie wytrzymałe miało być, niby gorilla glass 4). W sieci RTV euro AGD odmówili przyjęcia telefonu do naprawy - uszkodzenie mechaniczne.
Miła pani na infolinii manty poinformowała, że tak tak, wymieniają szybki, koszt pewnie coś ok 150-170 zł, mam przysłać telefon, to wycenią naprawę i poinformują o kosztach. Telefon wysłany 17.04, został odebrany przez serwis 19.04, i dzisiaj mail, który zwala człowieka z nóg, cyt.:
"Dotyczy: model msp95021 / nr rewersu FLC87550 / RMA nr 420808
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta firmy Manta.
Po zapoznaniu się ze sprawą, pragnę przedstawić stanowisko firmy w przedmiotowej sprawie.
Naprawa niemożliwa. W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do ponownego kontaktu.
--
Z poważaniem/Best Regards
Dział Obsługi Klienta"
Telefon na infolinię, znów miła Pani, odpowiedziała, że ustali co się da zrobić, i ponowny mail z serwisu:
"Witam,
Część do naprawy w chwili obecnej niedostępna.
Czas oczekiwania na dostępność części nieokreślony.
--
Z poważaniem/Best Regards
Dział Obsługi Klienta"
Przepraszam bardzo, to jakiś żart? Pęknięta szybka w smartfonie (podobno segment premium w ofercie Manta), który kosztuje 700 zł (a nie 200) jest nie do naprawienia? To się dzieje naprawdę?? Co na to firma Manta?
Produkt
posiadam od
miesiąca
Ekran:
1 pkt
Bateria:
4 pkt
Jakość:
1 pkt
Wyposażenie:
5 pkt
Cena:
5 pkt
Pomocność opinii:
9 pkt
(2.6 pkt)
diyala
Data dodania: 2018-09-26 09:27:18
Nie polecam tego produktu
Mały update w kwestii stłuczonej szybki w moim telefonie: naprawa w serwisie Manta niemożliwa. Interweniował miejski rzecznik konsumentów. Miły Pan z serwisu Manta podał swojego maila, pod którym miałam się z nim kontaktować w sprawie naprawy. Wysyłałam miłemu Panu z manty maile przez miesiąc. Zero odpowiedzi.
Finał: telefon został naprawiony w nieautoryzowanym serwisie. Koszt wymiany szybki 50zł. Koszt szybki 12 dolarów - zakupiona na aliexpress. Wspomniany model telefonu to nic innego jak bardzo popularny na chińskim rynku HOMTOM Zoji Z7. Na aliexpress części i akcesoriów do telefonów HOMTOM jest opór. Zaś sam telefon kosztuje poniżej 400zł w oficjalnym sklepie Homtom'a, a nie 700zł (dokładnie 699zł zapłaciłam za Manta rocky 3 w sieci RTV Euro AGD).
Podsumowując: nigdy więcej produktów z logo Manta. Nawet pendrive za 20zł. Bo serwis to fikcja, firma to farsa. Bolesna nauczka na przyszłość: chińskie produkty kupować u Chińczyków, bo Polak Polaka orżnie: i na kasie, i na serwisie, którego de facto nie ma.