Zawiesza się - przeżyje, za mało pamięci - ten model tak ma. Zdjęcia powiedzmy ok, ale telefon nie ma jeszcze roku, a bateria spuchnięta, nowej nie kupisz nigdzie. Telefon do kosza, czytaj pieniądze w błoto. Straciłam czas na poszukiwanie baterii, zdecydowanie mnie zawiódł. Kupiony na wyprzedaży miał być okazją, setki razy zawiesił się w najbardziej nieodpowiednim momencie.
Produkt
posiadam od
roku
Zalety
Tani, przyzwoity aparat.
Wady
Grzeje się, bateria słaba i brak możliwości zakupu nowej.
Ekran:
4 pkt
Bateria:
1 pkt
Jakość:
2 pkt
Wyposażenie:
3 pkt
Cena:
4 pkt
Pomocność opinii:
1 pkt
(2 pkt)
klient niezadowolony
Data dodania: 2019-01-21 09:38:02
Nie polecam tego produktu
Tydzień po zakupie zaczął się zawieszać, po wgraniu wszystkich aktualizacji jakoś się ruszył, ale czas reakcji na polecenia jest dla normalnych użytkowników zbyt długi, a co dopiero mówić o niecierpliwych. Przy dwóch kartach sim - porażka. Bateria strasznie się grzeje, 1.5 roku od zakupu spuchła tak, że nie zamyka mi się tylna pokrywa telefonu. Odłożyłem w obawie przed wybuchem. Obecnie poszukuję baterii zamiennika, lecz do tego modelu M505 na próżno. Pieniądze wyrzucone w błoto. Lepiej używany markowy, niż nowy NAVON!!!
Produkt
posiadam od
kilku lat
Zalety
- całkiem niezły aparat
Wady
- wszystko inne
Ekran:
3 pkt
Bateria:
1 pkt
Jakość:
1 pkt
Wyposażenie:
2 pkt
Cena:
3 pkt
Pomocność opinii:
1 pkt
(1.75 pkt)
Tom
Data dodania: 2017-06-21 20:14:39
Nie polecam tego produktu
Ten telefon to kpina, 2 dni po zakupie wróciłem do swojego starego (6 letniego) pomimo, że ten ma ekran cały w pajęczynie, wciąż bije Navona o głowę. Szkoda kasy. Telefon już w dniu zakupu zaczął się zawieszać, bateria grzeje się tak, że telefon sam się wyłącza, ledwie idzie na nim zadzwonić by się nie zawiesił.
Produkt
posiadam od
miesiąca
Zalety
brak
Ekran:
3 pkt
Bateria:
2 pkt
Wyposażenie:
1 pkt
Cena:
1 pkt
Pomocność opinii:
10 pkt
(BRAK)
rik
Data dodania: 2018-03-16 17:44:44
Nie polecam tego produktu
Kupiłem telefon Nowy, na samym początku, po jednym dniu, wyłączał się całkowicie dzwonek, nie było wiadome czy ktoś dzwoni czy nie, chociaż był podgłośniony do oporu. Reklamowałem go w Tesco, gdzie kupiłem, po 24 dniach wrócił z serwisu, niby naprawiony i wgrane nowe oprogramowanie, tak oświadczyła Pani w Tesco, tylko że nie dostałem żadnej informacji z serwisu na piśmie.
Ponownie zaczęło się dziać to samo, co wcześniej przed reklamacją, czyli podczas dzwonienia nie było sygnału, a następnie zaczął się zawieszać i sam samoczynnie wyłączać. Nie wiem czym to jest spowodowane. Ponieważ kolejny raz zaniosłem do Tesco w Nowym Sączu na reklamacje i znów będę chyba czekał na niego miesiąc, czyli drugi miesiąc, a reklamowałem go 14 dni od zakupu, sklep nie wymienił, więc nie polecam kupna tego telefonu, chyba że to jedyny tak wadliwy egzemplarz.